neděle 22. února 2015

Vidění - chléb a voda života


Před časem dostala naše dcerka dárek - 3D puzzle (skládačku). Chtělo to velmi dobré osvětlení a spoustu trpělivosti. Vyhráli jsme si a nakonec zvítězili.


Dnes ráno jsem se modlil a ve vidění jsem spatřil vodní hladinu studánky. Nabral jsem z té vody, přiblížil ji k ústům a napil se. Všiml jsem si, že se to místo okamžitě zaplnilo a barva vody na tom místě se stala sytější, jasnější, barevnější.

Pak jsem uviděl chlebovou placku. Ulomil jsem kousek a snědl ho. To místo se hned zaplnilo novou chlebovou střídkou a znovu, barva chleba na tom místě byla sytější, jasnější a barevnější.

Jako bych vždy vyjmul kus skládačky a na tom stejném místě se objevil stejný tvar ale mnohem barevnějšího a krásnějšího provedení. Pokračoval jsem - pil jsem a jedl, jedl a pil. A najednou se ukázalo, že z té vodní hladiny vystupuje tvář. A z chlebové placky se stává osoba v dlouhém rouchu. Pil jsem vodu života, jedl chléb života. Pil jsem a jedl samotného Ježíše Krista.

"Žízní-li kdo, ať přijde ke mně a pije ... Kdo by se napil z vody, kterou mu dám já, nebude nikdy žíznit."
Jan 7:37, 4:14

"Já jsem ten chléb života ... ten živý chléb, který sestoupil z nebe. Kdo jí z tohoto chleba, bude žít k věčnosti. A chléb, který já dám za život světa, je mé tělo." Jan 6:35, 6:51

Voda i chléb jsou obrazem slova Božího. Voda jako Písma a chléb jako výroky vycházející z Božích úst. Voda jako Boží výroky a chléb jako Písma. Jsou nevyčerpatelné. A s každým douškem a každým soustem jsou plnější života. Voda ani chléb se nemění, mají život v sobě. Naše oči se však mění, naše vnímání se mění, oči našeho vnitřního člověka vidí stále jasněji život, který v Písmech a Božích výrocích je. Je to Kristus sám. On je život. On je tou vodou k uhašení naší žízně, On je tím chlebem k nasycení.



Milan Chotaš

Žádné komentáře: