sobota 7. února 2015

V církvi se rozpadlo další manželství


Důvodů pro krach manželského vztahu, odloučení a následný rozvod je mnoho a jsou velice různé. O jednom z nich, právě a pouze o jednom, se s Vámi chci podělit v tomto článku.

Křesťanské manželství - to je manželství věřících do Krista, muže a ženy, jsou nyní jedním tělem, jednou novou bytostí ... a přece znám mnoho věřících vdaných žen a mnoho věřících ženatých mužů, kteří přesto že jsou v křesťanském manželství, chtějí žít život svobodné ženy oddělené pro Pána či svobodného muže odděleného pro Pána. Žádná z těchto žen a žádný z těchto mužů ovšem nerozpoznává, že toto chtění nevzešlo od Pána. Mají horlivý zápal pro Boží věci, ale své pomýlení nevidí; nechápou, že zcela míjí dobrý Boží plán pro svůj život. A některé nezastaví ani první rozvod a i ve svém druhém vztahu běží opět vstříc naprostému sebezničení.

Neštěstí těchto lidí pramení ve falešném učení. Vím, o čem mluvím, sám jsem mu byl vystaven. Ta podstata tohoto bludu je v tom, že lidé usilují v první řadě o Boží království, aniž by rozpoznávali stav, v němž jsou. Považují ho za irelevantní. A o to právě jde. Pochopení vlastního stavu je naprosto zásadní pro usilování o Boží království v první řadě.

Věřící muž, který uvěřil univerzální zvěsti evangelia, musí při vstupu do manželství a každý den svého manželství v první řadě rozumět Písmům, která mluví k ženatým mužům. Věřící žena, která uvěřila univerzální zvěsti evangelia, musí při vstupu do manželství a každý den svého manželství v první řadě rozumět Písmům, která mluví k vdaným ženám. Jejich postavení manžela a manželky je klíčové a Duch svatý to potvrzuje tím, že k ženatým mužům a vdaným ženám mluví skrze Písma naprosto adresně a zcela konkrétně. Nikoho tak nenechává na pochybách; přesně formuluje skutky, které On, Duch svatý, v ženatém muži a ve vdané ženě vypůsobí. Pro názornost uvedu ty nejprůzračnější: v ženatém muži vypůsobí lásku AGAPE k ženě, ve vdané ženě vypůsobí dobrovolnou poslušnost muži. A toho Božího chtění, které Duch svatý působí v ženatém muži a vdané ženě, je samozřejmě mnohem více.

V pravdivém pochopení vlastního stavu ženatého či vdané pak všechna univerzální Písma naleznou svá pravá vyjádření. V opačném případě, pokud svůj stav nerozpoznávám nebo ho považuji za irelevantní, všechna univerzální Písma pokřivuji a používám je jako záminku pro vlastní svévoli.

Jak se to projevuje? Jsem vdaná žena, ale mé povolání přímluvkyně je pro mne více. Jsem ženatý muž, ale mé povolání chváliče je pro mne více. Jsem vdaná žena, ale prorokování je pro mne více. Jsem ženatý muž, ale mé povolání evangelisty je pro mne více ... atd.

Jsi svobodný? Nehledej ženu. Jsi svobodná? Nehledej muže. Budeš moci sloužit Pánu nerozděleným srdcem a hledání jeho království na prvním místě pro tebe bude příjemným jhem.

Jsi ženatý? Jsi vdaná? Je ještě čas na záchranu tvého vztahu nebo se již nekontrolovatelně řítíš k naprosté zkáze svého manželství? Šlápni na brzdu. Pochop, že jsi ženatý. Pochop, že jsi vdaná.


Sám ses rozhodl (-a) pro manželství. Duch svatý mluví skrze apoštola Pavla naprosto jednoznačně. Neházej toto své rozhodnutí na Pána Boha; ty jsi zodpovědný (-á). Spočítal sis náklady a rozhodl ses oženit. Spočítala sis náklady a rozhodla ses vdát. A své manželství máš nyní spravovat náležitě. Chvála Bohu - Bůh z tebe umí udělat věrného správce milosti, kterou tě zahrnul.

Všechno se ovšem změnilo! Všechno znamená všechno. Znovuzrození z tebe udělalo novou bytost a vstup do manželství z tebe znovu udělalo novou bytost. Znovuzrození je pro věčnost, manželství pro časnost, přesto v obou případech došlo k transformaci. Boží vůle pro tebe - svobodného muže - skončila, je zde Boží vůle pro tebe - muže bytostně spojeného s ženou. Boží vůle pro tebe - svobodnou ženu - skončila, je zde Boží vůle pro tebe - ženu bytostně spojenou s mužem. A ty dvě Boží vůle znějí jako nádherná harmonie.


Pastýři sborů, vedoucí stráží, večerů chval a uctívání, Davidových stánků, věnujte prosím zvláštní péči ženatým mužům a vdaným ženám. Zajímejte se o jejich manželství, abyste nepřispěli k dalšímu rozvodu v církvi. Nehecujte je k duchovnímu nasazení pro církevní programy, zvláště pokud s nimi nemáte důvěrné společenství. Horlivé nasazení některých je výkřik obrovské bolesti, s kterou si neumí poradit - jejich manželství se hroutí. Zajímejte se o ně a učte ženaté muže a vdané ženy plnému pochopení jejich stavu. V pravdivém pochopení svého stavu se ženatý muž a vdaná žena stanou stromy plodícími svaté plody Božího království. A Bůh bude oslaven v křesťanském manželství a chválen lidmi, kteří stojí vně.




Milan Chotaš

1 komentář:

Allie Reyna řekl(a)...

Ahoj, jmenuji se "ALLIE REYNA" Jsem z USA. Byl jsem ženatý 7 let s Rubenem. Věci začaly být ošklivé a téměř pokaždé jsme měli boje a argumenty. To se ještě zhoršilo v okamžiku, kdy požádal o rozvod ... Snažil jsem se, co mohl, aby mu změnil názor a zůstal se mnou, ale veškeré úsilí bylo marné. Prosil jsem a zkoušel všechno, ale nic nefungovalo.

Průlom nastal, když mě někdo představil tomuto úžasnému, velkému kouzelníkovi, který mi nakonec pomohl ... Nikdy jsem nebyl fanouškem takovýchto věcí, ale prostě jsem se rozhodl neochotně vyzkoušet, protože jsem byl zoufalý a nezbylo mi na výběr ... Udělal zvláštní modlitby a použil kořeny a byliny ... Během dvou dnů mi zavolal a byl mi líto všech emocionálních traumatů, které mi způsobil, přestěhoval se zpět do domu a nadále šťastně žijeme. co úžasný zázrak udělala Baba Egbe pro mě a moji rodinu. Pomohl mi také vyřešit můj problém s artritidou, se kterým se zabývám celá léta

Představil jsem mu spoustu párů s problémy po celém světě a měli dobré zprávy ... Pevně ​​věřím, že někdo tam potřebuje pomoc. Pro naléhavou pomoc jakéhokoli typu kontaktujte Babu Egbe nyní prostřednictvím jeho e-mailu: babaegbetemple@gmail.com nebo WhatsApp ho na 2347013499818