středa 24. července 2013

Letící svitek - prokletí zlodějů a lhářů

Hospodin zástupů posílá své slovo řečené skrze proroka Zacharjáše (Za 5:1-4):

"Znovu jsem pozvedl oči a vtom jsem uviděl letící svitek. (Anděl Hospodinův) se mě zeptal: Co vidíš? Odpověděl jsem: Vidím letící svitek, dvacet loket dlouhý a deset loket široký. Řekl mi: To je prokletí, které vychází na celou zemi. Neboť každý, kdo kradl, jak je psáno na jedné straně svitku, zůstal bez trestu a každý, kdo lživě přísahal, jak je psáno na druhé straně svitku, zůstal bez trestu. Vyvedl jsem ho však, je výrok Hospodina zástupů, a vstoupí do domu zloděje a do domu toho, kdo lživě přísahá v mém jménu. Zůstane v jeho domě a zničí ho i s krovem a s kamením."

Je čas, aby Boží spravedlivý soud (trest) dopadl na dům zloděje a lháře. Hospodine, odhal věci skryté. Zvedni košile zlodějů a lhářů a vystav na odiv jejich hanbu. Trestej nekajícné, zatvrzele umíněné podvodníky, aby se naučili spravedlnosti, dokud tě ještě mohou nalézt.

Vyhlašuji Hospodinovo slovo: Kdo kradl, ať již nekrade a kdo přísahal lživě, ať mluví pravdu. Prokletí letí nad naší zemí. Hospodin skryje spravedlivé ve svém stínu, na bezbožné však dopadne Hospodinův hněv.

Učiň to, Panovníku Hospodine. Amen.

Modlím se, aby došlo k zásadním průlomům ve vyšetřovaných korupčních kauzách a věci dosud skryté, aby vyšly najevo. Prosím, vyzývám tě, připoj se k této modlitbě. Bůh nemá zalíbení ve smrti bezbožníka. Nebude-li nyní bezbožník potrestán, jistě zahyne.

Milan Chotaš